In onze webwinkel kunt u niet naar de verkoper toelopen om uw vragen te stellen. Daarom hebben wij op deze pagina de meest gestelde vragen & antwoorden, met betrekking tot het bestellen, gebundeld, om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u nog andere vragen hebben: bel of mail gerust.


Hoe stel ik een vraag over een buitenlamp?
Bij elk artikel ziet u de gegevens die u nodig heeft. Mocht u toch meer willen weten kunt u via ‘contact’ uw naam, mailadres en vraag invullen. Zodra u klikt op ‘verzenden’ is uw vraag over de buitenverlichting verzonden. U krijgt daarna zo spoedig mogelijk een antwoord.
U kunt ook via de pagina van de lamp direct een e-mail aan ons sturen.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U betaalt via iDEAL of als u in Belgie woont via MisterCard.

Wat is iDEAL?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw eigen internetbankieren bij een online aankoop. Dus als u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u gewend bent.

Kan ik een bestelling annuleren?
Uiteraard kunt u bij ons uw bestelling binnen 24 uur annuleren (daarna in overleg). 

Ontvang ik een orderbevestiging?
Ja, zodra u een bestelling heeft afgerond, ontvangt u binnen een halfuur een automatisch gegenereerde orderbevestiging.

 Komen er verzendkosten bij een bestelling?
Wij berekenen geen verzendkosten bij een bestelling boven de € 100,- in Nederland!.

 Wat als ik spijt krijg van mijn bestelling en ik heb de goederen al ontvangen ?
U heeft 14 (kalender)dagen bedenktijd om te bepalen of u het product houdt of terug stuurt.
Deze bedenktijd gaat in op het moment dat u het product ontvangt.
Dit geldt niet voor speciaal voor u vervaardigde producten.

Ontvang ik een aankoopbewijs?

Ja, u ontvangt altijd een factuur.
Deze dient u te bewaren als garantiebewijs.

Wat is de levertijd ?
De levertijd van de artikelen verschilt. 
Veel artikelen kunnen wij met een paar dagen leveren.
Moeten wij bij de fabriek bestellen dan duurt het ca 2 weken.
Speciaal voor u gemaakte artikelen als huisnummerlampen hebben een levertijd van ca 4 weken..

Hoe krijg ik mijn bestelling in huis?
Bezorgingen laten wij 
uitsluitend uitvoeren door de goed bekend staande transportdienst als DHL.
Geef bij een bestelling eventueel uw werkadres of een alternatief huisnummer op, dan wordt uw bestelling daar bezorgd.

Kan mijn bestelling afgeleverd worden in het buitenland?
Wij leveren ook in België.  Voor België gelden de normale verzendtarieven zoals hierboven bij verzendkosten aangegeven is.

Hoe wordt mijn aankoop verpakt?
Wij besteden extra aandacht aan het verpakken, vanwege de breukgevoelige artikelen.            

Heb ik garantie op de lamp?
Op alle lampen zit een fabrieksgarantie van 2 jaar.
Na aankoop ontvangt u altijd de factuur, deze dient als garantiebewijs. De buitenverlichting dient wel zorgvuldig te zijn onderhouden met het aanbevolen onderhoudsmiddel. 
Tevens is naast de fabrieksgarantie de wettelijke garantie van toepassing. Glasbreuk valt niet onder de garantie.